Copyright © ! ♥ MoeKyuna ♥ !
poniedziałek, 7 stycznia 2013

Naturalny makijaż Ulzzang


Witajcie kochani ^^
Dziś post makijażowy, w którym pokażę wam najbardziej 
naturalną i najprostszą wersję make-up'u ulzzang.
Na razie sama teoria (którą część z was pewnie zna),
a wkrótce pojawią się zdjęcia lub filmiki jak dokładnie to wykonać ;)

❤ Co nam będzie potrzebne? 

*Krem BB, podkład lub puder o bardzo jasnym,
 lub porcelanowym kolorze
*Mascara
*Czarny eyeliner
*Biała kredka do oczu
*Róż do policzków (najlepiej brzoskwiniowy)
*Błyszczyk do ust
*Soczewki circle


Ideałem wśród ulzzang'ów są blade twarze, skóra bez skazy,
 wielkie oczy, i mała, okrągła twarz. Wygląd przypominający postaci z anime.


 Użyj jasnego kremu BB, lub podkładu, aby twoja twarz stała się jednolitego koloru.
Dodaj na policzki odrobinę różu (uważaj, aby nie przesadzić!).

 Soczewki mają sprawić, aby twoje oczy wyglądały na większe,
 przez co są postrzegane na bardziej słodkie i niewinne.
Wybierz takie soczewki, które najbardziej pasują do twojego oka.
Nie szalej ze wzorami.

 Oczy są najważniejszą częścią makijażu ulzzang, którą należy podkreślić.
Górną powiekę pomaluj czarnym eyelinerem, dolną białą kredką.
Użyj mascary, ale nie za wiele. Azjaci z reguły mają krótkie rzęsy.

 Usta powinny być małe i niezbyt wyraziste. W takim wypadku
najlepiej jest wybrać przezroczysty błyszczyk do ust,
lub taki jego kolor, aby nie był za mocny.



Proste prawda?
I pamiętajcie, nie trzeba być Azjatą, aby być ulzzang :)

Troszkę z aktualności:
* już planuję kolejny konkurs (nie duży, ale zawsze coś ;))
* jak wiecie z mojego facebook'a wysłałam zgłoszenie do nowo powstającego
magazynu Asia on Wave na "pismaka" do działu z modą.
Tytuł mojego próbnego artykułu brzmiał
"Szalone paznokcie i inne ozdoby młodych japonek".
Jak tylko dowiem się czy się dostałam, czy zostałam
odrzucona, artykuł pojawi się na moim blogu :)
* niedługo mały remont na stronie.. jak tylko znajdę więcej czasu :P

38 komentarzy:

  1. JA parwie jestem ulzzang, prawie bo mam strasznie wągrową twarz :/
    Ale dążę do tego co widać na twoich fotkach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością na filmik! Bardzo chętnie wypróbuję:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jak oni to robią, ale
    zawsze wyglądają tak ślicznie i
    naturalnie =_="

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny ^ O ^
    w dodatku wygląda naturalnie więc jest to idealny makijaż na co dzień : D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na make up na codzień jest idealny. :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja starałam się już kilka razy taki makijaż zrobić...ale do oryginałów daleko;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham takie makijaże. Wyglądają tak ładnie *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako codzienny make up do pracy jest idealny

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie moja ulubiona forma makijazu ^^ Czekam jeszcze na soczewki, moze choc w polowie uda mi sie uzyskac taki efekt : )

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam makijaż ulzzang, jest taki prosty a jednocześnie słodki :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealne, tylko muszę kupić białą kredkę i róż ;) A maskary nie potrzebuję. Przyda się na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten makijaż może wydawać się prosty, ale dla mnie jest bardziej skomplikowany niż niejeden gyaru XD"

    OdpowiedzUsuń
  14. "I pamiętajcie, nie trzeba być Azjatą, aby być ulzzang" Może i nie, ale jednak przy ich płaskich nosach, lekko zarysowanych mostkach i pojedynczych powiekach łatwiej można uzyskać uroczy, młodzieńczy wygląd. Jakby nie patrzeć, małe dzieci właśnie mają takie malutkie i płaskie noski :) A ich makijaże zawsze mnie zachwycają, bo przez jasną, nieskazitelną cerę i duże oczy wydają się takie subtelne, jakby ich tam nie było :3 Muszę zamówić koreański krem BB, ale one dużo kosztują... No i na niebiesko-zielonych oczach nie wiem jak soczewki by wyglądały (kolorowe wyglądają nieco sztucznie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam niebiesko zielone occzy, kupilam soczewki big eyes-natural ring i wygladaja bardzo fajnie i dosc naturalnie ;)

      Usuń
  15. Dla takiego looku chciałabym być azjatką XD To jest tak urocze, że bardziej chyba się nie da juz <33

    OdpowiedzUsuń
  16. W pl rzadko są takie jasne podkłady, a jak są to jakieś dziwne odcienie mają :/
    Hmm brzoskwiniowy? Bosh ja tam same róże barbie widzę a jetsem w kosmetykach jak orbię zakupy bo lubię się gapić i kupować.
    Soczewek bym nie włożyła. Moja koleżanka ma a ja się dziwiłam dlaczego ma oczy jak chomik... Jakby ich nie miała to by jej powieki osłaniały całkiem oczy.
    Ojj remont? To chyba jużpo czy był jak mnie nie było a teraz bd nowy?
    Co do Ulzzangów dużo ludzi w pl może śmiało być tak nazwana. Nawet jak jest parcie na makijaż to nie aż tak. W poznaniu dziewczyny śmiało bez niego chodzą dość często :P

    OdpowiedzUsuń
  17. posiadam wszystko oprócz soczewek :D Ale chyba nigdy się nie przekonam do soczewek.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ulzzangiem, ten makijaż nie jest mi obcy, mam ładną jasną cerę(brak jakichkolwiek krostek/pryszczów), ale mimo tego nie umiem zapanować nad makijażem ulzzanga, tak jak to robią Azjaci T.T

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja mam soczewki, krem bb i ladna cere, ale okragla twarz T,T i teraz co moge zrobic ;c

    OdpowiedzUsuń
  20. Mogłabyś mi polecić jakiś konkretny krem BB (podkład/puder),
    który nadaje skórze taki porcelanowy kolor ?
    Bo jakoś nie mogę na takowy natrafić T_T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasny krem bb taki można powiedzieć dla bladziochów który kupisz w drogerii to jest z under twenty ( jasny beżowy 1)

      Usuń
    2. Dziękuję , spróbuję ~~
      Pozdro ^_^

      Usuń
  21. Brakuje mi tylko soczewek ale że mam dosyć duże oczy wygląda to nie źle :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze tylko poczekać te dwa lata, aż zacznę się malować i - stylu ulzzang - nadchodzę~! xD

    OdpowiedzUsuń
  23. Brakuję mi tylko soczewek ;-;

    OdpowiedzUsuń
  24. Brak mi tylko soczewek niestety. Cóż, mój tata nie podziela mojego entuzjazmu i stwierdził, że to wszystko jest sztuczne, a ja nie będę wyglądać jak lalka. >< Kocham go, no ale... no! Chyba soczewki będę miała dopiero jak sobie kupię. A mnie nie stać. :c

    OdpowiedzUsuń
  25. *-* awww... jeszcze kupić soczewki i już (^▽^)

    OdpowiedzUsuń
  26. Myślę, że te soczewki robią tutaj naprawdę ogromną robotę, ponieważ znacznie powiększają oko. Ale ja jakoś nie mogłabym w czymś takim chodzić. Bardziej zainteresowała mnie oferta https://www.twojesoczewki.com/23-soczewki-kontaktowe oraz to, co polecają. Chcecie sobie zerknąć? To poszukajcie soczewek dla siebie.

    OdpowiedzUsuń

여러분의 소중한 의견을 남겨 주세요!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...