Copyright © ! ♥ MoeKyuna ♥ !
sobota, 13 października 2012

Transformacja w "żywą lalkę". || Doll make-up

WITAM.
Ostatnio zostałam poproszona, aby przedstawić transformację makijażową w żywą lalkę.

Aby jak najlepiej przedstawić wam temat wzięłam za wzór księżniczkę gyaru,
która w jednym z japońskich magazynów
prezentuje swoją przemianę w lalkę.


Tsubasa Masuwaka

która jest nie tylko modelką, ale także producentką takich
markowych kosmetyków jak DollyWink czy CandyDoll.
W jednym z magazynów podzieliła się jak krok po korku zrobić lalko-podobny makijaż.
Oczywiście ona używa w tym swoich kosmetyków,
ale równie dobrze można je zastąpić polskimi odpowiednikami.
1
Zastosuj brązowy cień do oczu ponad górną powiekę
(obszar zaznaczony jest różowymi kropkami).
Należy uważać, aby nie stosować go zbyt dużo.
2
Teraz używając ciemnobrązowego cienia do powiek,
 stosuj równolegle do powierzchni powieki górnej
(patrz różowa linia przerywana).
Będzie to wyraźnie podkreślać tęczówkę i twoje oczy staną się większe.

 3
Zastosuj rozświetlacz pod oczy, aby je rozjaśnić.
 4
Użyj eyeliner w kredce do wypełnienia przestrzeni między rzęsami.
5
Użyj płynny eyeliner, aby narysować linię dłuższą niż twoje oczy,
 która będzie pasowała do sztucznych rzęs.

 6
Stosuj sztuczne rzęsy wzdłuż linii, którą właśnie narysowałaś.
 7
Zastosuj maskarę  na rzęsach sztucznych oraz prawdziwych, ale nie stosuj jej za dużo.
 8
Użyj elektrycznej zalotki do rzęs, aby te wyglądały bardziej naturalnie.
9
Nałóż sztuczne rzęsy na dolnej powiece.
Chodzi o to, aby umieścić go umyślnie trochę w dół.
Nie musisz umieszczać tuszu na dolnej rzęsie.


Policzki: Użyj różowo-pomarańczowego cienia, aby nie być zbyt słodką.
Usta: Zastosuj jasno-pomarańczowy błyszczyk. Najlepiej aby miał mleczny kolor!
NIE ZAPOMINAJCIE O SOCZEWKACH!


I gotowe! 
Kluczem do tego ładnego makijażu jest praktyka.
Wiem, że nawet z tymi szczegółowymi zdjęciami i opisami,
 początkujący mogą wciąż myśleć, że na pewno sobie nie poradzą.
Na przykład prowadzenie na sztucznych rzęs.
Ale praktyka czyni doskonałym.
Ja sama uczyłam się stosować makijaż z japońskich magazynów^ ^.
 To naprawdę nie jest takie trudne. Każda z nas może naprawdę wyglądać modelka.
Wiem, że niektórzy ludzie nie zgadzają się  na makijaż, ale tak naprawdę,
to jest zabawa i można wyglądać inaczej, cały czas!


Makijaż ten podobny jest do makijażu gyaru.
Są też różne inne formy makijażu w stylu lalki, które przedstawiam
na zdjęciach poniżej.


Makijaż, który przedstawiłam powyżej wykorzystała Dakota.




Mam nadzieję, że udał się wam makijaż ;).
Jak chcielibyście, abym przedstawiła jakiś temat,
który was interesuje to śmiało piszcie do mnie
w komentarzach lub na maila:
keepmeinurmemory@gmail.com


14 komentarzy:

  1. Hmm może i ja kiedyś spróbuje ;)
    Ciekawe jak mi to wyjdzie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, ale nie wydaje mi się, żebym wyglądała dobrze z taka kreską skierowaną w dół ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają takie make up'y ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dopiero 13 lat,więc jeszcze się nie maluje,ale w przyszłości chciałabym,żeby właśnie tak wyglądał mój makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  5. i think the doll makeup is pure art!!!!love it!!!!:))

    xx

    ps. let us know if you would like to follow each other

    xoxo


    http://style-squared.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest świetne ! :D Venus wprost rozbraja swoją słodkością *.* :3
    Kawaii~!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszą osobą jaka wprowadziła kreskę w dół była modelka Twiggy. Ja maluję się właśnie w stylu gyaru już od dłuższego czasu. Z braku sztucznych rzęs efekt nie jest do końca taki jaki bym chciała, no i ten ciągły brak funduszy na ubrania ale to się powoli zmienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten make-up nie jest podobny do makijażu a jest gyaru,ponieważ Tsubasajest gyaru.Uwielbiam ,jest bardzo naturalny!<33 Ale nie wiem co musiałaby zrobić ze swoją twarzą venus angelic by wyglądać jak Tsu.Dzieli je wielka przepaść,tak jak Dakotę....

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś na pewno zrobię taki makijaż ale... już boję się jak mi to wyjdzie x3

    OdpowiedzUsuń
  10. brat mnie tak wyzywa że jak lalka wyglądam ale zdecydowanie nie mam takich wielkich oczu i takich rzęs.Chociaż od rzęsek Tsubasy to troszkę troszkę i będzie akurat ^^ ale soczewki never :O moje oczycha się bojąą ^0^

    OdpowiedzUsuń

여러분의 소중한 의견을 남겨 주세요!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...