Copyright © ! ♥ MoeKyuna ♥ !
wtorek, 2 października 2012

Sztuka obierania mandaynek


Atarashii mikan no muki kata (あたらしいみかんのむきかた) 
czyli "nowy sposób obierania mandarynek".


Yoshihiro Okada pewnego dnia obierał mandarynkę ze skóry gdy zauważył, że skórka ta wygląda... jak coś więcej niż obierek. Trochę praktyki z mandarynkami pozwoliło mu wydać książkę pod tytułem "Atarashii mikan no muki kata", w której znaleźć można wiele sposobów na stworzenie ze zwykłej obierki dzieła sztuki.

Książka kosztuje 1050 jenów i jest obficie ilustrowana krok po kroku, aby każdy bez problemu mógł obrać królika, skorpiona czy ośmiornicę. Wystarczy mieć ze sobą mandarynkę.
Zabawa dla całej rodziny ... i to świetny sposób, aby dzieci miały codzienną dawkę witaminy C! :)




A wy co myślicie o takiej formie sztuki? 
Spróbowalibyście zrobić takiego obierkowego zwierzaka? (^_^)

13 komentarzy:

  1. Specyficzne te obierania ha ha
    fajne ;)
    I o to w taki sposób można przekonać dziecko do zjadania owoców ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie, zwlaszcza, że uwielbiam mandarynki! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Znając mnie i moje lenistwo
    książkę bym obejrzała a mandarynki
    i tak bym obierała tak, żeby jak
    najszybciej je zjeść bez patrzenia
    na obierki XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie zabawy to nie dla mnie. Zrobiłabym sobie takiego mandarynkowego królika i potem nie będę chciała go wyrzucić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba bardziej mnie zafascynował ten człowiek, niż te mandarynkowe króliczkowe obierki... No bo, kurcze, obierał sobie tylko mandarynkę - nic to specjalnego - a jakoś nikt wcześniej nie wpadł na taki pomysł, że można z tym coś zrobić. I jeszcze na tym zarobi. Co znaczy, że jeśli chce się stworzyć coś nowego, wyjątkowego, nie trzeba szukać daleko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znakomity wniosek (^_^).
      Czyli rozglądajmy się dookoła, bo inspiracje czekają.
      Z drugiej strony to Japończycy są swego rodzaju geniuszami i nie dziwi mnie, że większość pomysłów na coś nowego powstaje właśnie u nich. W sumie to cały świat wzoruje się na technicznie zaawansowanej Japonii.

      Usuń
    2. Może u nas też by się znalazło parę geniuszy, gdyby tylko im się chciało przezwyciężyć lenistwo (^^,)

      Usuń
  6. jak dla mnie fajne :)

    Zapraszam u mnie KONKURS (:
    Zapraszam u mnie KONKURS (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo fajne!Lubię mandarynki ciekawy sposób na zabicie nudy niekiedy.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! pierwszy raz coś takiego widze ; O na pewno spróbuję niedługo jak się zacznie sezon na mandarynki :D zapraszam na mojego bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. IMPOSSIBRU!
    Mi się zawsze skórka urywa co kawałek :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodkie, musze sie tego nauczyć :D Uwielbiam króliczki *.*

    OdpowiedzUsuń

여러분의 소중한 의견을 남겨 주세요!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...