Copyright © ! ♥ MoeKyuna ♥ !
piątek, 19 października 2012

Gangnam, gangnam i pogangnam

Doczekałam się!
Już jutro idę sobie potupać w rytm piosenki Gangnam Style!
Może spotkam kogoś z was ;)

Jedno jest pewne - liczby świadczą za siebie.
Koreański przebój dance-popowy artysty o pseudonimie PSY
 zawładnął parkietami, wstrząsnął internetem, pomieszał ludziom w głowach.
I uczynił to globalnie.
Niespełna 475 milionów odsłon na oficjalnym kanale Youtube
w ciągu 3 miesięcy to niewątpliwie rekordowa liczba.
Nagle taniec przypominający jazdę na niewidzialnym koniu
stał się pewnego rodzaju sezonowym maniactwem.

Naczelną zasadą tego stylu tanecznego Gangnam Style jest:
Wyglądaj z klasą, a tańcz kiepsko.


A teraz jak tańczyć? Banalnie - wszystko rozkłada się na cztery części.
Raz - prawa noga, dwa - lewa noga,
trzy - prawa noga i cztery - znowu prawa noga.
Do tego ręce - złożone, luźno,
tak jakbyście jechali na niewidzialnym koniu.
A później - robimy lasso.

No (^_^). Ja już umiem tańczyć (chyba), a wy?
Czy będzie kręcony z tego filmik? Sama nie wiem.
Ale wiem, że zapewne za rok nikt nie będzie o tym dziwacznym
azjatyckim układzie choreograficznym pamiętał.
Ale co! Jak szaleć, to szaleć.
Zatem
Oppa Gangnam Style !

9 komentarzy:

  1. Kocham tą piosenkę ;D I uwielbiam do niej tańczyć~

    OdpowiedzUsuń
  2. ojaa, fajnie macie w tym Gorzowie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się tam wydaje, że jednak
    Gangnam Style gdzieś tam pozostanie
    w naszej pamięci i wiele osób
    będzie przypominało reszcie kultowy już
    taniec (^_^)"

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas w Rybniku też było tańczenie gangam style na schodach teatru ;D Niestety mnie nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super :)
    Sama bym chciała sobie potańczyć haha ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam będę pamiętać. Ta piosenka jak żadna inna poprawia mi humor. ;>>

    OdpowiedzUsuń
  7. pogangałabym sobie ale na razie robie to w domu XD

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie za bardzo lubię te piosenkę, cały czas ktoś ją puszczał: w domu,szkole, na dworze aż w końcu zaczęło mnie to wkurzać i wolałabym żeby chociaż moja klasa zapomniała o tej piosence...;-;

    OdpowiedzUsuń

여러분의 소중한 의견을 남겨 주세요!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...